FR | NL |


Diensten

Bedrijfscan

Coaching

Projectbeheer

Interim management

Opleidingen


Contact

KAMMCO sprl
info@kammco.be
0473/910 538 (Karin Maquet)
0495/589 894 (Stéphane Dewigne)

Facebook LinkedIn Twitter

Interim management

Uw onderneming is snel gegroeid ... en u heeft niet de tijd gehad om bijvoorbeeld uw financiële en administratieve structuur echt op punt te stellen, om zo uw groei beter te ondersteunen ?

De financiële en organisatorische uitdagingen waarmee uw bedrijf nu geconfronteerd word zijn nieuw voor
u ? Een nieuwe regelgeving misschien, of een herstructurering ... of misschien wel een iets te duizelingwekkende groei ?

Uw KMO staat voor enkele strategische keuzes, die mogelijk een organisatorische impact zullen hebben, of eventueel de toevoeging van internationale activiteiten ? U overweegt om te investeren in nieuwe medewerkers om de nieuwe strategische richting te ondersteunen ?

Full-time of deeltijds, KAMMCO stelt haar vennoten ter beschikking.

Gedurende 6 maanden tot 2 jaar zal u beschikken over een zeer ervaren ‘adjunct-directeur’ in uw organisatie, om

- het huidige directieteam te ontlasten op het gebied van finance/accounting, informatica en administratie
- business case analyses uit te voeren
- (re)mettre les choses au carré
- uw bestaande teams te begeleiden naar meer autonomie & verantwoordelijkheid.

"Ik heb gedurende 6 maanden mogen samenwerken met Karin, toen zij de functie van Interim Manager voor de cel “Organisatie” van een Belgische Private Banker opnam. Doorheen het hele traject toonde Karin niet alleen een indrukwekkende kennis van Asset Management, maar combineerde die met een formidabele positieve energie, die ze overbracht op iedereen met wie ze professioneel in contact kwam (altijd positieve ingesteldheid, empathie en een zeer grote luisterbereidheid", Thomas D.